چگونه است پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مورد استفاده در درمان بیماری های کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه است پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مورد استفاده در درمان بیماری های کلیوی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک گزینه درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که هنوز هم بخشی از عملکرد کلیه است. آن را بسیار توصیه آن را به عنوان ثابت شده است که قادر به بهبود عملکرد کلیه است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

آن است که یک گیاه ساده است، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی ها خارج استفاده می شود به منظور بهبود وضعیت کلیوی نیست. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، کار می کند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به طور موثر و به سرعت. مهمتر از آن، باعث می شود هیچ ناراحتی و در طول فرایند درمان طیف، چه بیماران باید انجام دهید این است که در رختخواب دراز می کشید برای 40 دقیقه.

چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده می شود؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران را بر اساس. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف. استفاده از طب میکرو چینی Osmotherapy به مراحل مختلف تقسیم می شوند:

1.The را تصفیه شده طب چینی در 2 کیسه بسته بندی شده و قبل از برنامه، این دو کیسه را در یک ظرف قرار داده و خیس با penetrants. این می تواند کمک مواد تشکیل دهنده موثر در گیاهان چینی با سرعت بیشتری به پوست نفوذ.

2. پس از خیس، کیسه خواهد شد در یک کیسه پلاستیکی قرار داده و پس از آن را در فر مانند دستگاه (ما ماشین آلات ویژه حرارت دارو). با حرارت دادن بسته پزشکی، مواد موثر می تواند به طور کامل سرریز.

3.Set تا osmoscope. هر osmocope شامل دو اجاق برقی. قرار دادن این دو اجاق برقی روی تخت و پس از آن دو کیسه با طب چینی در هر صفحه الکتریکی.

4.Lie در تخت خواب با هر کیسه درست در زیر منطقه کلیه. (نگران نباشید، برق نمی خواهد از طریق بدن، اما آن را به صفحات و ماساژ در پشت که بسیار راحت ایجاد انگیزه)

5. پس از آن، چه بیماران باید انجام دهید این است که در رختخواب دراز می کشید برای 40 دقیقه.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید معکوس بیماری کلیوی خود را در مراحل اولیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: